Analýza konkurence společnosti Agentura-D, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza konkurence společnosti Agentura-D, s.r.o. |
Autor: |
Kocourková, Magdalena
|
Vedoucí: |
Džavík, Pavel
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurence společnosti Agentura-D, s.r.o. se zaměřením na zakázkovou výrobu technických štítků. Práce je rozdělena na část teoretickou a část analytickou. První teoretická část popisuje konkurenci, analýzu konkurence a dále pak SWOT analýzu, Porterovu 5-ti faktorovou analýzu konkurenčních sil, a to na základě poznatků získaných z odborné literatury. Druhá analytická část práce se zabývá důkladnou analýzou zkoumané společnosti Agentury-D, s.r.o. Podrobně je představena její historie a produkty. Dále následuje SWOT analýza Agentury-D, s.r.o. a analýzy jejich 3 hlavních konkurentů.Práce je zakončena celkovým zhodnocením získaných poznatků a doporučeními jak vylepšit konkurenční postavení Agentury-D, s.r.o. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16010
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
20970
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet