Analýza konkurence společnosti Agentura-D, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza konkurence společnosti Agentura-D, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza konkurence společnosti Agentura-D, s.r.o.
Autor: Kocourková, Magdalena
Vedoucí: Džavík, Pavel
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurence společnosti Agentura-D, s.r.o. se zaměřením na zakázkovou výrobu technických štítků. Práce je rozdělena na část teoretickou a část analytickou. První teoretická část popisuje konkurenci, analýzu konkurence a dále pak SWOT analýzu, Porterovu 5-ti faktorovou analýzu konkurenčních sil, a to na základě poznatků získaných z odborné literatury. Druhá analytická část práce se zabývá důkladnou analýzou zkoumané společnosti Agentury-D, s.r.o. Podrobně je představena její historie a produkty. Dále následuje SWOT analýza Agentury-D, s.r.o. a analýzy jejich 3 hlavních konkurentů.Práce je zakončena celkovým zhodnocením získaných poznatků a doporučeními jak vylepšit konkurenční postavení Agentury-D, s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16010
Datum: 2011-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 20970


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kocourková_2011_bp.pdf 3.311Mb PDF Zobrazit/otevřít
kocourková_2011_vp.pdf 764.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
kocourková_2011_op.pdf 855.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet