Projekt expanze modelu firmy Student Agency do Portugalska
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt expanze modelu firmy Student Agency do Portugalska |
Autor: |
Magalhaes Mendonca, Gustavo Nuno de
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt expanze společnosti Student Agency na portugalský trh. Teoretická část diplomové práce charakterizuje řízení a budování značky. Zaměřuje se převážně na aspekty hodnoty značky, prvky značky, identitu značky, interna-cionalizaci značky a globální strategii značky. Praktická část práce je rozdělena na dvě části. První část tvoří analýza společnosti Student Agency a jejího modelu budování znač-ky, analýza dotazníkového šetření a SWOT analýza. Obsahem druhé části je analýza por-tugalského trhu. Zahrnuje srovnání mezi portugalskou a českou ekonomikou, analýzu trhu expresních služeb v Portugalsku a konkurence na trhu. Na základě poznatků získaných z analýz je zpracován projekt expanze společnosti student Agency na portugalský trh, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16007
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
22659
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet