Projekt nové koncepce online marketingové komunikace firmy Fatra, a.s. pro ruský trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt nové koncepce online marketingové komunikace firmy Fatra, a.s. pro ruský trh |
Autor: |
Duda, Jan
|
Vedoucí: |
Pivnička, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem mé diplomové práce je vypracovat projekt zlepšení online marketingové ko-munikace společnosti Fatra, a.s. pro ruský trh. Tato práce se zaměřuje na fenomén dnešní doby, internet a jeho využití v marketingové komunikaci Diplomová práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou část. Teore-tická část využívá literárních zdrojů k popsání daného tématu. V úvodu praktické části je zpracována analýza současného stavu online marketingové komunikace společnosti na ruském trhu. Pokračováním praktické části je projekt na základě poznatků provedené ana-lýzy. Na konci projektu se nacházejí další doporučení a možnosti zlepšení online marketingové komunikace v budoucnu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15986
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů |
Studijní obor:
|
Průmyslové inženýrství |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
21681
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet