Děti jako cílová skupina mediální persvaze
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Děti jako cílová skupina mediální persvaze |
Autor: |
Křížová, Iva
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Předmětem této bakalářské práce je vzájemný vztah dětí a médií, dětí a reklamy. Teoretická část se věnuje společenské roli médií, definici pojmu persvaze, reklamě a psychologii reklamy. Dále se zabývá vymezením spotřebitele a také specifickou cílovou skupinou ? dětmi. Taktéž zahrnuje negativní vlivy médií a reklamy na děti a jejich omezení. Neopomíná však ani zmínit metody marketingového výzkumu. V praktické části je popsáno konkrétní dotazníkové šetření provedené během března a dubna roku 2011, kterého se zúčastnilo 227 dětských respondentů. Na tento výzkum navazuje vyjádření k předem zadaným cílům a hypotézám. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15964
|
Datum:
|
2011-05-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18758
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet