Děti jako cílová skupina mediální persvaze

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Děti jako cílová skupina mediální persvaze

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Děti jako cílová skupina mediální persvaze
Autor: Křížová, Iva
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Předmětem této bakalářské práce je vzájemný vztah dětí a médií, dětí a reklamy. Teoretická část se věnuje společenské roli médií, definici pojmu persvaze, reklamě a psychologii reklamy. Dále se zabývá vymezením spotřebitele a také specifickou cílovou skupinou ? dětmi. Taktéž zahrnuje negativní vlivy médií a reklamy na děti a jejich omezení. Neopomíná však ani zmínit metody marketingového výzkumu. V praktické části je popsáno konkrétní dotazníkové šetření provedené během března a dubna roku 2011, kterého se zúčastnilo 227 dětských respondentů. Na tento výzkum navazuje vyjádření k předem zadaným cílům a hypotézám.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15964
Datum: 2011-05-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18758


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
křížová_2011_bp.pdf 4.259Mb PDF Zobrazit/otevřít
křížová_2011_vp.doc 116Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
křížová_2011_op.doc 121.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet