Marketing a propagace divadla
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing a propagace divadla |
Autor: |
Přikrylová, Ema
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce obsahuje teorii kulturního marketingu, jeho problémů a trendů. Ve druhé části analyzuje názory cílové skupiny zvané Generace X, konkrétně jejích zástupců žijících ve Zlíně a jeho okolí, kteří běžně nenavštěvují Městské divadlo Zlín. Zaměřuje se na jejich výroky o Městském divadle Zlín i o divadle obecně. Cílem práce je pomoci Měst-skému divadlu Zlín udělat z těchto lidí své návštěvníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15953
|
Datum:
|
2011-05-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18768
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet