Návrh vývoje nového produktu na základě výrobkových testů a jejich strategie
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh vývoje nového produktu na základě výrobkových testů a jejich strategie |
Autor: |
Němcová, Michaela
|
Vedoucí: |
Bílek, Vlastimil
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem vývoje nového produktu betonu bez cementu ve firmě ŽPSV, a.s. na základě výrobkových testů a jejich strategie. Cílem práce je nalezení marketingové strategie. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsem popsala návrh a vývoj nového výrobku, SWOT analýzu a typy marketingových strategií. V praktické části je představena firma ŽPSV, a.s. a její nový produkt SAB. V této části jsem zpracovala a zhodnotila zvolené marketingové strategie. Na závěr jsem navrhla pro firmu ŽPSV a.s. vhodné marketingové strategie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15920
|
Datum:
|
2011-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
21125
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet