Projekt zavedení marketingového řízení firmy FERN s.r.o. pro zvýšení její konkurenceschopnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavedení marketingového řízení firmy FERN s.r.o. pro zvýšení její konkurenceschopnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavedení marketingového řízení firmy FERN s.r.o. pro zvýšení její konkurenceschopnosti
Autor: Fajkus, Petr
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Práce pojednává o postavení marketingu v procesu řízení podnikových aktivit. Teoretická část je zaměřena na popis marketingových nástrojů a zásad marketingového řízení firmy. Součástí je charakteristika marketingové situační analýzy, která tvoří podklad pro analýzy použité v praktické části. Hlavním úkolem práce bylo identifikovat klíčové faktory úspěchu firmy, analyzovat současné postavení firmy na trhu a mezi významnými konkurenty. Zjistit, zda analyzovaná společnost používá efektivní komunikační prvky s potenciálními zá-kazníky, a jak lze tyto prvky využít pro zvýšení konkurenčních výhod vedoucí k dlouhodobé schopnosti obstát na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1591
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 3835


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
fajkus_2006_dp.pdfZablokované 4.090Mb PDF Zobrazit/otevřít
fajkus_2006_vp.doc 40.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
fajkus_2006_op.doc 28.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet