Efektivní využití nástrojů podpory prodeje na značkové prodejně Telefonica O2 CR, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Efektivní využití nástrojů podpory prodeje na značkové prodejně Telefonica O2 CR, a.s. |
Autor: |
Grygová, Radka
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Práce je zaměřena na využití nástrojů podpory prodeje ve značkové prodejně Telefónica O2 Czech Republic a.s. ve Zlíně. V teoretické části se věnuji objasnění pojmů podpora prodeje, spotřební chování, typologie spotřebitele, maloobchod a podpora prodeje v maloobchodě. V praktické části analyzuji jednotlivé uskutečněné akce podpory prodeje na konkrétní prodejně, zabývám se aplikací kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření a výstupy tohoto šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15909
|
Datum:
|
2011-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
22386
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet