Efektivní využití nástrojů podpory prodeje na značkové prodejně Telefonica O2 CR, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Efektivní využití nástrojů podpory prodeje na značkové prodejně Telefonica O2 CR, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Efektivní využití nástrojů podpory prodeje na značkové prodejně Telefonica O2 CR, a.s.
Autor: Grygová, Radka
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Práce je zaměřena na využití nástrojů podpory prodeje ve značkové prodejně Telefónica O2 Czech Republic a.s. ve Zlíně. V teoretické části se věnuji objasnění pojmů podpora prodeje, spotřební chování, typologie spotřebitele, maloobchod a podpora prodeje v maloobchodě. V praktické části analyzuji jednotlivé uskutečněné akce podpory prodeje na konkrétní prodejně, zabývám se aplikací kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření a výstupy tohoto šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15909
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 22386


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
grygová_2011_bp.pdf 2.880Mb PDF Zobrazit/otevřít
grygová_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
grygová_2011_op.pdf 60.85Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet