Konkurenční prostředí a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Konkurenční prostředí a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Konkurenční prostředí a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci
Autor: Ševčíková, Petra
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Předmětem této diplomové práce je navrhnout efektivní komunikaci pro subjekt podnikající v cestovním ruchu, konkrétně po restaurační zařízení hotelu Zámeček. Zaměřuje se na analýzu marketingového prostředí podniku, dále na analýzu konkurence, zákazníků a také je zde zhodnocen současný marketingový mix podniku. V neposlední řadě je provedena SWOT analýza, která shrnuje důležité poznatky, týkající se vnějšího a vnitřního prostředí hotelu. Na základě všech informací je navržen projekt pro efektivní komunikaci hotelové restaurace, který obsahuje propagační plán na zvolené období a další doporučení ke zlepšení stávající pozice restaurace, a tím i celého hotelového komplexu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15872
Datum: 2011-04-20
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18611


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ševčíková_2011_dp.pdf 4.148Mb PDF Zobrazit/otevřít
ševčíková_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ševčíková_2011_op.doc 126Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet