Konkurenční prostředí a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Konkurenční prostředí a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci |
Autor: |
Ševčíková, Petra
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Předmětem této diplomové práce je navrhnout efektivní komunikaci pro subjekt podnikající v cestovním ruchu, konkrétně po restaurační zařízení hotelu Zámeček. Zaměřuje se na analýzu marketingového prostředí podniku, dále na analýzu konkurence, zákazníků a také je zde zhodnocen současný marketingový mix podniku. V neposlední řadě je provedena SWOT analýza, která shrnuje důležité poznatky, týkající se vnějšího a vnitřního prostředí hotelu. Na základě všech informací je navržen projekt pro efektivní komunikaci hotelové restaurace, který obsahuje propagační plán na zvolené období a další doporučení ke zlepšení stávající pozice restaurace, a tím i celého hotelového komplexu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15872
|
Datum:
|
2011-04-20 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18611
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet