Projekt marketingové komunikace zaměřený na upevnění pozice na trhu České pojišťovny a.s., pobočky Břeclav
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace zaměřený na upevnění pozice na trhu České pojišťovny a.s., pobočky Břeclav |
Autor: |
Strouhalová, Petra
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace vedoucí k upevnění pozice České pojišťovny, pobočky Břeclav na pojistném trhu. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou a projektovou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se pojišťovnictví, marketingové komunikace a marketingové analýzy. Analytická část pojednává o současném stavu marketingové komunikace pojišťovny a její pobočky. Provedena je marketingová situační analýza, která zahrnuje dotazníkové šetření, analýzu obecné okolí, interní analýzu a SWOT analýzu. Na základě získaných poznatků byl navržen a vypracován projekt marketingové komunikace. Vymezeny jsou cíle a cílová skupina, strategie projektu včetně určení nástrojů komunikačního mixu. Projekt je následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15861
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
21311
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet