Projekt marketingové strategie společnosti ŘEMPO LYRA, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové strategie společnosti ŘEMPO LYRA, s.r.o. |
Autor: |
Šebestová, Andrea
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti ŘEMPO LYRA, s.r.o. Cílem projektu je udržet firmu životaschopnou a konkurenceschopnou. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou na základě dostupných literárních zdrojů zpracovány teoretické poznatky týkající se marketingové strategie a analýzy okolí podniku. Praktická část je rozdělena na část analytickou a projektovou. V analytické části je provedena charakteristika podniku a analýza vnějšího a vnitřního prostředí. Projektová část je zaměřena na identifikaci cílových skupin zákazníků a jednotlivým skupinám zákazníků jsou navrhnuty marketingové strategie. Projekt je posouzen z hlediska nákladového a časového. Nakonec je provedeno zhodnocení možných rizik a přínosů pro podnik. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15841
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
21312
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet