Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu KolorMax, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu KolorMax, s.r.o. |
Autor: |
Krajčovičová, Veronika
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cieľom diplomovej práce, je vytvorenie projektu efektívneho internetového marketingu pre analyzovanú spoločnosť a to na základe analýzy súčasného stavu spoločnosti. V súvislosti s touto analýzou je vytvorený projekt zavedenia nových nástrojov internetového marketingu. Na konci diplomovej práce je vytvorená nákladová,riziková a časová analýza. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15824
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
21076
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet