Analýza image firmy Wrigley, s.r.o. na českém trhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza image firmy Wrigley, s.r.o. na českém trhu |
Autor: |
Obstová, Martina
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je analýza image firmy Wrigley, s.r.o. na českém trhu. V teoretické části práce jsou na základě odborné literatury zpracovány poznatky z oblasti firemní identity s důrazem na image firmy. Dále jsou definovány základní pojmy marke-tingové výzkumu a SWOT analýza. Praktická část obsahuje představení firmy, analýzu jednotlivých prvků firemní identity a samotný marketingový výzkum. Na základě výsledku analýzy pak byly navrženy opatření pro zlepšení image firmy Wrigley na českém trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15819
|
Datum:
|
2011-05-20 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
21276
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet