Postavení IT produktů značky dané společnosti na trhu ČR
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Postavení IT produktů značky dané společnosti na trhu ČR |
Autor: |
Robešová, Jana Klingová
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Práce je zaměřena na stanovení pozice značky konkrétního produktu na B2B trhu. Jejím cílem je zmapovat postavení značky v rámci konkurence na trhu B2B v oblasti distribučních článků.Zaměřuje se na vnímání hodnoty značky, na loajalitu a spokojenost zákazníků z pohledu prodejců distribučních článků, kteří se významně podílejí na utváření image značky na trhu.V praktické části je obsažena analýza prostředí konkrétní společnosti z hlediska postavení značky na trhu a její pozice v povědomí zástupců distribučních firem v porovnání s filozofií firmy a positioningem značky. Součástí vyhodnocení práce jsou doporučované změny marketingové komunikace směrem k dané cílové skupině. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15784
|
Datum:
|
2011-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18690
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet