Projekt marketingové komunikace Retrokavárny

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace Retrokavárny

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace Retrokavárny
Autor: Strmiska, Oto
Vedoucí: Pospíšil, Jan
Abstrakt: Cílem mé diplomové práce je na základě analýzy současného stavu restaurace navrhnout projekt marketingové komunikace, který pomůže nově otevřené restauraci získat nové a udržet stávající zákazníky. První část obsahuje teoretické poznatky z dostupné literatury zabývající se marketingem služeb a marketingovou komunikací. Analytická část zahrnuje analýzu corporate identity a marketingové komunikace restaurace, dotazníkové šetření, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýzu. V praktické části je navržen projekt marketingové komunikace Retrokavárny, který je v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15734
Datum: 2011-08-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 21310


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
strmiska_2011_dp.pdf 2.988Mb PDF Zobrazit/otevřít
strmiska_2011_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
strmiska_2011_op.zip 31.23Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet