Projekt marketingové komunikace Retrokavárny
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace Retrokavárny |
Autor: |
Strmiska, Oto
|
Vedoucí: |
Pospíšil, Jan
|
Abstrakt:
|
Cílem mé diplomové práce je na základě analýzy současného stavu restaurace navrhnout projekt marketingové komunikace, který pomůže nově otevřené restauraci získat nové a udržet stávající zákazníky. První část obsahuje teoretické poznatky z dostupné literatury zabývající se marketingem služeb a marketingovou komunikací. Analytická část zahrnuje analýzu corporate identity a marketingové komunikace restaurace, dotazníkové šetření, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýzu. V praktické části je navržen projekt marketingové komunikace Retrokavárny, který je v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15734
|
Datum:
|
2011-08-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
21310
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet