Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace |
Autor: |
Drdlová, Alena
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a využitím nástrojů Public Relations brněnskou rozhlasovou stanicí rádio Petrov. Hlavním cílem této práce je zanalyzovat dosavadní využití nástrojů Public Relations používaných rádiem Petrov a zjistit, jaký vliv mají tyto nástroje na jeho poslechovost. V teoretické části jsou za pomoci odborné literatury a rešerší jiných zdrojů zpracovány klíčové pojmy související s Public Relations, médii, marketingem rozhlasových stanic a začleněním Public Relations do komunikace rádia. V praktické části jsem se zaměřila na Rádio Petrov, jeho filozofii a způsob komunikace a provedla jsem porovnání, ve kterém jsem zjišťovala vliv dosud realizovaných aktivit PR na poslechovost stanice. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15721
|
Datum:
|
2011-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
18742
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet