Vliv osobního prodeje na nákupní chování seniorů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv osobního prodeje na nákupní chování seniorů |
Autor: |
Pulkrábková, Petra
|
Vedoucí: |
Brišová, Hana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá tématem osobního prodeje, který značně ovlivňuje nákupní chování kupujících, zejména seniorů. Práce je rozdělena do dvou samostatných částí ? teoretické a analytické. Teoretická část se zaměřuje na seniory, jako cílovou skupinu, komunikační mix a jeho jednotlivé nástroje a marketingový výzkum. Část analytická se zabývá kvantitativním šetřením formou dotazníkového výzkumu, v němž je zjišťováno, zda se senioři setkali s osobním prodejem, především pak s předváděcími akcemi, které jsou v této cílové skupině velmi oblíbené, a jak jsou tímto komunikačním nástrojem ovlivňováni. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15719
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
20991
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet