Komunikace vybraných etických zásad na příkladu fy McDonald's
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikace vybraných etických zásad na příkladu fy McDonald's |
Autor: |
Svoboda, Michal
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá etikou ve vztahu k marketingu firem, konkrétně McDonald's. Marketing korporací může velmi silně ovlivňovat společnost v mnoha rovinách. Proto veřejnost kladně vnímá etickou aktivitu firem a pozitivně hodnotí tyto činnosti. Etické a samoregulační kodexy by měly mířit nad legislativní rámec. Firmám chovajícím se společensky zodpovědně dávají zákazníci častěji přednost. V teoretické části práce je popsáno téma etiky, práva, společenské odpovědnosti firem a její historie i náplně v EU a v ČR. Praktická část a výzkum vztahuje tuto problematiku na úspěšnou firmu McDonald's. Výzkum ukazuje sílu marketingu a střet etiky se ziskem v praxi. Zkoumá, analyzuje a komentuje vybrané formy marketingových komunikací McDonald's. Závěrem je věnován smyslu CSR, jeho míře dobrovolnosti, ale také zneužitelnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15718
|
Datum:
|
2011-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18722
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet