Marketingový mix firmy s důrazem na inovace produktů firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový mix firmy s důrazem na inovace produktů firmy |
Autor: |
Němečková, Adéla
|
Vedoucí: |
Tomaštík, Marek
|
Abstrakt:
|
V bakalářské práci se zaměřuji na analýzu marketingového mixu firmy. Práce je rozdělena do dvou částí, část teoretická a část praktická. V teoretické části cituji teoretické poznatky týkající se marketingového mixu, cestovního ruchu, komunikace se zákazníkem, získávání nových zákazníků. V praktické části představuji firmu, řeším marketingový mix, analyzuji stávající strategii ve firmě a na základě zjištěných skutečností navrhuji doporučení na zlepšení dosavadního stavu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15611
|
Datum:
|
2011-05-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
19934
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet