Projekt stanovení konkureční strategie firmy Zálesí a.s., závod Plasty

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt stanovení konkureční strategie firmy Zálesí a.s., závod Plasty

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt stanovení konkureční strategie firmy Zálesí a.s., závod Plasty
Autor: Toralová, Ester
Vedoucí: Kacr, Josef
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je navrhnout taková strategická řešení, která v konečném dů-sledku upevní pozici závodu na trhu, se zajištěním jeho dalšího rozvoje a celkové stability. Práce je rozdělena na 3 části: teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části je zpracován literární průzkum v oblasti konkurenceschopnosti podniku, strategického plánování, strategie, konkurenční výhody, strategického a projektového ma-nagementu. Analytická část charakterizuje současné postavení závodu na trhu, kde na zá-kladě provedeného dotazníkového šetření, jsou stanoveny projektové cíle, se zaměřením na zefektivnění vnitropodnikových činností závodu a zrychlení informačního toku, jež v ko-nečném důsledku povedou k maximální spokojenosti zákazníka a posílí pozici závodu na trhu. Realizace těchto činností je specifikována v projektové části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15576
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 21978


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
toralová_2011_dp.pdfZablokované 4.749Mb PDF
toralová_2011_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
toralová_2011_op.pdf 348.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet