Projekt stanovení konkureční strategie firmy Zálesí a.s., závod Plasty
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt stanovení konkureční strategie firmy Zálesí a.s., závod Plasty |
Autor: |
Toralová, Ester
|
Vedoucí: |
Kacr, Josef
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je navrhnout taková strategická řešení, která v konečném dů-sledku upevní pozici závodu na trhu, se zajištěním jeho dalšího rozvoje a celkové stability. Práce je rozdělena na 3 části: teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části je zpracován literární průzkum v oblasti konkurenceschopnosti podniku, strategického plánování, strategie, konkurenční výhody, strategického a projektového ma-nagementu. Analytická část charakterizuje současné postavení závodu na trhu, kde na zá-kladě provedeného dotazníkového šetření, jsou stanoveny projektové cíle, se zaměřením na zefektivnění vnitropodnikových činností závodu a zrychlení informačního toku, jež v ko-nečném důsledku povedou k maximální spokojenosti zákazníka a posílí pozici závodu na trhu. Realizace těchto činností je specifikována v projektové části. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15576
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
21978
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet