Aspekty krizové komunikace a jejich vnímání zaměstnanci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Aspekty krizové komunikace a jejich vnímání zaměstnanci |
Autor: |
Marešová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na interní krizové komunikace ve firmě. Cílem práce je popsat aspekty chybně vedené krizové komunikace a na základě vysledovaných fakt popsat její dopady na zaměstnance a vytyčit doporučení. Teoretická část obsahuje základní klíčové informace o krizové komunikaci s ohledem na vnitrofiremní, rozebírá důvody, proč komunikovat v období krize a zabývá se otázkou, jak vést krizovou komunikaci. V této sekci pak rozpracovává komunikační kanály, práci krizového managementu a nastiňuje důležitost komunikačního plánu. Hlavní, praktická část, teoretické poznatky aplikuje do praktického pohledu a analyzuje na základě výzkumného šetření chybně vedenou krizovou komunikaci pohledem zaměstnanců firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15560
|
Datum:
|
2011-09-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
18703
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet