Komunikační plán firmy VYDONA s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační plán firmy VYDONA s.r.o. |
Autor: |
Nováková, Hana
|
Vedoucí: |
Daďa, Vítězslav
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je vytvořit komunikační plán pro firmu VYDONA s.r.o., která se zabývá výrobou nástrojů pro obrábění dřeva a plastů. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, části teoretické a části analytické. První část se zabývá vysvětlením pojmů jako marketingová komunikace, komunikační mix a dále popisuje jeho jednotlivé části. V části analytické bude blíže představena společnost a navržen konkrétní komunikační plán. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15528
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
21256
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet