Jazyková analýza televizních reklam

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Jazyková analýza televizních reklam

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Jazyková analýza televizních reklam
Autor: Vintrová, Alžběta
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současných českých televizních reklam z hlediska jazykového. Sleduje především vztah mezi jazykovým stylem a propagovaným produktem. V teoretické části stručně shrnuje charakteristiku reklamy, včetně specifik televizní reklamy, a v krátkosti popisuje český jazyk, s poukázáním na oblasti, na něž se bude při analýze zaměřovat. V praktické části podrobně rozebírá 12 televizních reklam ze současné české televizní produkce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15512
Datum: 2011-05-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18782


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vintrová_2011_bp.pdf 2.523Mb PDF Zobrazit/otevřít
vintrová_2011_vp.doc 115.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vintrová_2011_op.doc 128Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet