Koncepce rebrandingu obchodní značky a její zavádění

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Koncepce rebrandingu obchodní značky a její zavádění

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Koncepce rebrandingu obchodní značky a její zavádění
Autor: Pešoutová, Monika
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Ambicí diplomové práce je pomocí dostupných literárních zdrojů, odborných článků a průzkumů zanalyzovat proces rebrandingu stavební společnosti EUROVIA CS, a.s. Úspěšnost rebrandingu je zkoumaná také porovnáním s rebrandingem jiné stavební společnosti. Projektová část je věnovaná dalším krokům marketingové komunikace společnosti EUROVIA CS, a.s., navržených na základě zjištěných skutečností.Konkrétně se jedná o cíle a komunikační mix na další roky. Zjištěné skutečnosti jsou pak konfrontovány se zadanými hypotézami.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15444
Datum: 2011-04-20
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18593


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pešoutová_2011_dp.pdf 4.007Mb PDF Zobrazit/otevřít
pešoutová_2011_vp.doc 124Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pešoutová_2011_op.doc 126.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet