Koncepce rebrandingu obchodní značky a její zavádění
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Koncepce rebrandingu obchodní značky a její zavádění |
Autor: |
Pešoutová, Monika
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Ambicí diplomové práce je pomocí dostupných literárních zdrojů, odborných článků a průzkumů zanalyzovat proces rebrandingu stavební společnosti EUROVIA CS, a.s. Úspěšnost rebrandingu je zkoumaná také porovnáním s rebrandingem jiné stavební společnosti. Projektová část je věnovaná dalším krokům marketingové komunikace společnosti EUROVIA CS, a.s., navržených na základě zjištěných skutečností.Konkrétně se jedná o cíle a komunikační mix na další roky. Zjištěné skutečnosti jsou pak konfrontovány se zadanými hypotézami. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15444
|
Datum:
|
2011-04-20 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18593
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet