Marketingová analýza vnějšího prostředí na UTB
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová analýza vnějšího prostředí na UTB |
Autor: |
Vlčková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Tématem mé diplomové práce bylo identifikovat a analyzovat vnější prostředí na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Toto téma jsem zpracovávala na základě dotazníkového šetření, kte-ré bylo prováděno u uchazečů o studium na vysoké školy (studenti středních školy) a také z části u stávajících studentů UTB. Smyslem mé práce bylo, aby získané poznatky byly pou-žity pro zlepšení vnější komunikace a vnějších vztahů UTB ve Zlíně se svými studenty, ab-solventy, uchazeči o studium a vlastně i širokou veřejností. Na základě výsledků analýzy a výzkumu jsem se snažila zhodnotit současnou situaci a případně navrhnout možná řešení pro zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1542
|
Datum:
|
2006-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
2745
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet