Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace ČS OMV Badín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace ČS OMV Badín |
Autor: |
Horváthová, Renáta
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce bylo zjistit a analyzovat spokojenost zákazníků restaurace ČS OMV Badín prostřednictvím dotazníkového šetření. V teoretické části byly zpracovány informace z oblasti spokojenosti zákazníků a marketingového výzkumu pomocí odborné literatury zabývající se danými oblastmi. Praktická část je zaměřena na konkrétní situaci podniku řešenou marketingovým výzku-mem. Byly zde analyzovány konkrétní údaje získané ve firmě dotazníkovým šetřením. Každý bod dotazníku byl vyhodnocen a v závěru byla firmě navrhnuta opatření, která by vedla ke zvýšení spokojenosti zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15352
|
Datum:
|
2011-05-20 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
22548
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet