Analýza spokojenosti zákazníků společnosti KOVOKON Popovice s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti KOVOKON Popovice s.r.o. |
Autor: |
Řešetková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Mikuláštík, Milan
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků společnosti KOVOKON Popovice s.r.o. prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části byly vyjádřeny poznatky získané z odborné literatury zaměřené na management jakosti, zákazníky, jejich spokojenosti a na marketingový průzkum. V praktické části byla představena společnost a provedeno dotazníkové šetření, které jsem vyhodnotila a výsledky interpretovala. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15294
|
Datum:
|
2011-05-20 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
22108
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet