Pedagogické znalosti budoucího učitele
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Pedagogické znalosti budoucího učitele |
Autor: |
Barešová, Martina
|
Vedoucí: |
Hrbáčková, Karla
|
Abstrakt:
|
Cílem mé diplomové práce je zjištění pedagogických znalostí budoucího učitele. Má diplomová práce je rozdělena do dvou částí. Na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se čtenář může dočíst o prioritách v praktické přípravě studentů učitelství o typech znalostí následně pak, jaké dovednosti požadují ředitel škol i mýty o učitelích. Další části je také výzkum znalostí, diagnostikování a jak se výzkum dělá. V praktické části je pak realizován samotný výzkum. Pro mou diplomovou práci byl důležitý kvalitativní výzkum Pokusila jsem se o zjištění nejdůležitějších pedagogických znalostí, budoucího učitele. Dozvíte se, co doporučují zkušení učitelé, mladým začínajícím učitelům, jak se mají vzdělávat, komunikovat s dětmi, co preferovat i čeho se vyvarovat a samozřejmě jak vyučovat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1528
|
Datum:
|
2006-05-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav automatizace a řídicí techniky |
Studijní obor:
|
Učitelství informatiky pro základní a střední školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
3656
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet