Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy |
Author: |
Hošková, Radka
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Diplomová práce na téma Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy podává přehled o možnostech využití interního PR. Práce popisuje, jak by měla správná interní komunikace fungovat a jaké jsou důsledky nesprávného využití. Cílem práce je poznat hodnoty zaměstnanců firmy a umět vytvořit takové firemní prostředí, ve které budou zaměstnanci spokojení a výkonní. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15289
|
Date:
|
2011-04-21 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
18382
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account