Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Show full item record

No preview available
Title: Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
Author: Hošková, Radka
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Diplomová práce na téma Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy podává přehled o možnostech využití interního PR. Práce popisuje, jak by měla správná interní komunikace fungovat a jaké jsou důsledky nesprávného využití. Cílem práce je poznat hodnoty zaměstnanců firmy a umět vytvořit takové firemní prostředí, ve které budou zaměstnanci spokojení a výkonní.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15289
Date: 2011-04-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18382


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hošková_2011_dp.pdf 3.092Mb PDF View/Open
hošková_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
hošková_2011_op.doc 121Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account