Značka v období krize

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Značka v období krize

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Značka v období krize
Autor: Kocourek, Josef
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá zkoumáním nákupního chování spotřebitelů v období ekono-mické krize. Speciálně se pak zaměřuje na sortiment značkového oblečení, které je stěžejním obsahem předkládané kvalifikační práce. V teoretické práci je apelováno na správné vymezení všech stěžejních pojmů, jako značka, řízení značky, ekonomická krize a marke-tingový výzkum. V praktické části se diplomová práce zaměřuje na analýzu a interpetaci dat zjištěných z výzkumných sond, realizovaných v období 2008 a 2011. Zkoumá možný posun definovaných atributů v chování spotřebitele a doporučuje závěry vyvozené ze zjiš-těných dat. V projektové části se diplomová práce soustředí na projekt v podobě otevření nového obchodu značkového oblečení v centru Prahy a předkládá argumenty pro jeho rea-lizaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15278
Datum: 2011-04-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18536


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kocourek_2011_dp.pdf 2.160Mb PDF Zobrazit/otevřít
kocourek_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kocourek_2011_op.doc 283Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet