Značka v období krize
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Značka v období krize |
Autor: |
Kocourek, Josef
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá zkoumáním nákupního chování spotřebitelů v období ekono-mické krize. Speciálně se pak zaměřuje na sortiment značkového oblečení, které je stěžejním obsahem předkládané kvalifikační práce. V teoretické práci je apelováno na správné vymezení všech stěžejních pojmů, jako značka, řízení značky, ekonomická krize a marke-tingový výzkum. V praktické části se diplomová práce zaměřuje na analýzu a interpetaci dat zjištěných z výzkumných sond, realizovaných v období 2008 a 2011. Zkoumá možný posun definovaných atributů v chování spotřebitele a doporučuje závěry vyvozené ze zjiš-těných dat. V projektové části se diplomová práce soustředí na projekt v podobě otevření nového obchodu značkového oblečení v centru Prahy a předkládá argumenty pro jeho rea-lizaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15278
|
Datum:
|
2011-04-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18536
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet