Marketingová komunikace při zavádění nového produktu na trh v spoločnosti ETOP Trading a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace při zavádění nového produktu na trh v spoločnosti ETOP Trading a.s. |
Autor: |
Faktorová, Mariana
|
Vedoucí: |
Nižník, Roman
|
Abstrakt:
|
Práca prezentuje marketingovú komunikáciu pri zavádzaní nového produktu na trh v ETOP Trading, a.s Účelom je poskytnúť nielen teoretický náhľad na marketingovú komunikáciu, ale aj komplexný pohľad na proces tvorby komunikačnej stratégie plechových OFF ROAD diskov DOTZ 4x4. Cieľom vypracovaného projektu je dosiahnuť zvýšenia predajnosti tohto druhu tovaru. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1520
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
3836
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet