Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům společnosti Dopravní společnost Zlín - Otrokovice s r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům společnosti Dopravní společnost Zlín - Otrokovice s r.o. |
Autor: |
Červenková, Lucie
|
Vedoucí: |
Charvátová, Taťána
|
Abstrakt:
|
Ve své bakalářské práci se zaměřím na zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům v podniku Dopravní společnost Zlín - Otrokovice s r.o. Tato práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na literaturu související s tématem této práce. Část analytická se věnuje podniku, jeho historii, jeho marketingovým mixem, provedu analýzu dotazníku a interpretuji výsledky. Na závěr navrhnu zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15201
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
20954
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet