Zefektivnění marketingových komunikací EUROPE DIRECT Olomouc
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zefektivnění marketingových komunikací EUROPE DIRECT Olomouc |
Autor: |
Kyselová, Regina
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Úvodní teoretická část bakalářské práce poukazuje na současné aspekty marketingového řízení organizací státní správy a využívání marketingových komunikací ve veřejném sekto-ru. Praktická část bakalářské práce představuje celoevropskou informační síť EUROPE DIRECT, její historii a cíle. Konkrétně pak analyzuje současné využívání marketingových komunikací střediska EUROPE DIRECT Olomouc s ohledem na cílové skupiny, poslání a globální cíle organizace. V závěru práce jsou doporučeny postupy a strategie, které na-pomohou ke zefektivnění marketingových komunikací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15150
|
Datum:
|
2011-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
18697
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet