Marketingové komunikace Komerční banky a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace Komerční banky a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace Komerční banky a.s.
Autor: Langerová, Veronika
Vedoucí: Kubíčková, Eliška
Abstrakt: Diplomová práce v teoretické části pojednává o marketingu v bankovním sektoru, o marketingovém a komunikačním mixu ve službách. Uvádí, jak zlepšit kvalitu služeb, poukazuje na důležitost customer relationship managementu, vztahu ke značce a nákupního chování. V praktické části je představena a analyzována společnost Komerční banka a.s., její produkt studentské konto Gaudeamus2 a jeho marketingové komunikace. Součástí práce je analýza komunikace produktu G2 prostřednictvím průzkumné sondy. Projektová část navazuje na výsledky analýzy uvedené v praktické části. Navrhuje řešení pro komunikaci produktu Gaudeamus2.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15098
Datum: 2011-09-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 22904


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
langerová_2011_dp.pdf 2.791Mb PDF Zobrazit/otevřít
langerová_2011_vp.doc 125Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
langerová_2011_op.doc 123Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet