Marketingové komunikace Komerční banky a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace Komerční banky a.s. |
Autor: |
Langerová, Veronika
|
Vedoucí: |
Kubíčková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce v teoretické části pojednává o marketingu v bankovním sektoru, o marketingovém a komunikačním mixu ve službách. Uvádí, jak zlepšit kvalitu služeb, poukazuje na důležitost customer relationship managementu, vztahu ke značce a nákupního chování. V praktické části je představena a analyzována společnost Komerční banka a.s., její produkt studentské konto Gaudeamus2 a jeho marketingové komunikace. Součástí práce je analýza komunikace produktu G2 prostřednictvím průzkumné sondy. Projektová část navazuje na výsledky analýzy uvedené v praktické části. Navrhuje řešení pro komunikaci produktu Gaudeamus2. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15098
|
Datum:
|
2011-09-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
22904
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet