Vliv komunikačních nástrojů na spotřebitelské chování seniorů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv komunikačních nástrojů na spotřebitelské chování seniorů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv komunikačních nástrojů na spotřebitelské chování seniorů
Autor: Divilová, Martina
Vedoucí: Brišová, Hana
Abstrakt: Bakalářská práce ?Vliv komunikačních nástrojů na spotřebitelské chování seniorů? se zabývá vlivem reklamy, podpory prodeje a direct marketingu na život současných českých seniorů. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se nejprve věnuje konceptualizaci stáří, dále pak na vymezení pojmů z hlediska komunikačního mixu a marketingového výzkumu. Praktická část vychází z mého kvantitativního výzkumu provedeného na vzorku zlínských seniorů. Zabývá se nákupním chováním seniorů ve Zlínském kraji a vlivem komunikačních nástrojů na jejich rozhodování při nakupování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15053
Datum: 2011-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 21235


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
divilová_2011_bp.pdf 1.138Mb PDF Zobrazit/otevřít
divilová_2011_vp.pdf 740.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
divilová_2011_op.pdf 804.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet