Vliv komunikačních nástrojů na spotřebitelské chování seniorů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv komunikačních nástrojů na spotřebitelské chování seniorů |
Autor: |
Divilová, Martina
|
Vedoucí: |
Brišová, Hana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce ?Vliv komunikačních nástrojů na spotřebitelské chování seniorů? se zabývá vlivem reklamy, podpory prodeje a direct marketingu na život současných českých seniorů. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se nejprve věnuje konceptualizaci stáří, dále pak na vymezení pojmů z hlediska komunikačního mixu a marketingového výzkumu. Praktická část vychází z mého kvantitativního výzkumu provedeného na vzorku zlínských seniorů. Zabývá se nákupním chováním seniorů ve Zlínském kraji a vlivem komunikačních nástrojů na jejich rozhodování při nakupování. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15053
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
21235
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet