Analýza spokojenosti zákazníků firmy DITIPO, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků firmy DITIPO, a.s. |
Autor: |
Mahdalová, Kristýna
|
Vedoucí: |
Novosadová, Leona
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků firmy DITIPO, a.s. V teoretické části se má práce zabývá vysvětlením základních pojmů souvisejících s touto problematikou. Zaměřila jsem se na produkt, spokojenost zákazníků, systém CRM, možnosti segmentace, zacílení na správné zákazníky a marketingový výzkum. V praktické části je popsána společnost DITIPO, a.s., charakteristika produktů a rozdělení jejich zákazníků. K vypracování mé bakalářské práce jsem použila marketingový průzkum, který byl zaměřen na zjištění spokojenosti nezávislých maloobchodních zákazníků firmy DITIPO, a.s Průzkum probíhal pomocí dotazníku. V závěru jsou uvedeny výsledky dotazníkového průzkumu a návrhy, které by mohly vést ke zvýšení spokojenosti zákazníka a efektivity prodeje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15023
|
Datum:
|
2011-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
21334
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet