Strategy of Demarketing and the Impact of a Controversial Slogan
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Strategy of Demarketing and the Impact of a Controversial Slogan |
Autor: |
Juřenová, Eva
|
Vedoucí: |
Atcheson, Hana
|
Abstrakt:
|
ABSTRAKT První část této bakalářské práce si klade za cíl zmapovat vývoj demarketingových strategií a aktivit. Poukázat na to, že ač je pojem ?demarketing? pojmem relativně neznámým, jeho působení lze využít v mnoha oblastech obchodní i neziskové sféry. Právě neziskové sféře a oblasti sociální reklamy se věnuji v analytické části. Analytická část se zabývá Australskou a Americkou kampaní proti kouření. Jednotlivé kampaně jsou popsány a analyzovány. V závěru práce jsou tyto projekty na základě zjištěných skutečností vyhodnoceny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15001
|
Datum:
|
2011-05-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
19532
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet