Projekt efektivního internetového marketingu pro společnost City Realex, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt efektivního internetového marketingu pro společnost City Realex, a.s. |
Autor: |
Šišma, Michal
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá problematikou internetového marketingu, který je dnes mnohem významnější než klasický marketing. Diplomová práce obsahuje literární rešerši se zaměřením na internetový marketing , analýzu současného internetového marketingu společnosti City Realex, a.s. a porovnání s konkurencí. Cílem diplomové práce je zhodnocení stavu současného internetového marketingu ve společnosti City Realex, a.s. a navržení projektu pro jeho zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14991
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
21313
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet