Projekt efektivního internetového marketingu pro společnost City Realex, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt efektivního internetového marketingu pro společnost City Realex, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt efektivního internetového marketingu pro společnost City Realex, a.s.
Autor: Šišma, Michal
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou internetového marketingu, který je dnes mnohem významnější než klasický marketing. Diplomová práce obsahuje literární rešerši se zaměřením na internetový marketing , analýzu současného internetového marketingu společnosti City Realex, a.s. a porovnání s konkurencí. Cílem diplomové práce je zhodnocení stavu současného internetového marketingu ve společnosti City Realex, a.s. a navržení projektu pro jeho zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14991
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 21313


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šišma_2011_dp.pdf 3.908Mb PDF Zobrazit/otevřít
šišma_2011_vp.zip 26.17Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
šišma_2011_op.doc 73Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet