Marketing cestovní kanceláře
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing cestovní kanceláře |
Autor: |
Soldánová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Šefčík, Vladimír
|
Abstrakt:
|
Předmětem bakalářské práce ?Marketing cestovní kanceláře? je analyzování marketingo-vých nástrojů cestovní kanceláře Alexandria a navrhnout doporučení v dané oblasti. První část tvoří kapitoly, které zachycují různá teoretická východiska marketingu. Zabývá se ces-tovním ruchem, kategoriemi a jeho formami. V praktické části je představena cestovní kancelář Alexandria a to zejména její současnou marketingovou strategii zaměřenou na cestovní ruch. V poslední části jsou na základě zjištěných poznatků vytvořeny vlastní návrhy a doporučení pro cestovní kancelář Alexandria. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14985
|
Datum:
|
2011-05-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
20026
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet