Senioři jako cílová skupina na Internetu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Senioři jako cílová skupina na Internetu |
Autor: |
Chrobák, Karel
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Předmětem magisterské práce "Senioři jako cílová skupina na Internetu", je návrh tvorby komerčně orientované webové prezentace určené pro cílovou skupinu 50+. Práce se skládá ze tří částí. První část je věnována obecné charakteristice cílové skupiny. Ve druhé, praktické části, je provedena analýza současné konkurence. Použit byl Porterův 5ti fakto-rový model doplněný benchmarkingem. Na jejich základě je navržen komunikační mix budoucího portálu. Obsahem třetí části je návrh projektu tvorby webového portálu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14971
|
Datum:
|
2011-09-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
18527
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet