Marketingový plán firmy RIM-CZ spol. s r. o. 2011-2012

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán firmy RIM-CZ spol. s r. o. 2011-2012

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán firmy RIM-CZ spol. s r. o. 2011-2012
Autor: Ireinová, Aneta
Vedoucí: Katolický, Jiří
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánem, který je nezbytnou součástí řízení kaţdého podniku. Teoretická část se věnuje marketingu, plánování a zejména marketingovému plánu, na základě informací získaných z prostudované literatury. Praktická část obsahuje zpracování situační analýzy podniku, která ukazuje na současnou situaci podniku. Podle výsledků analýz jsou stanoveny hlavní marketingové cíle, dále jsou určeny marketingové strategie potřebné k dosaţení těchto cílů a navrţení celkového marketingového plánu firmy. V závěrečné části je vypracována riziková a nákladová analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14966
Datum: 2011-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 20964


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ireinová_2011_bp.pdf 2.846Mb PDF Zobrazit/otevřít
ireinová_2011_vp.pdf 669.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
ireinová_2011_op.pdf 784.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet