Název: | Specifika spotřebitelského segmentu singles a možnosti marketingové komunikace při uspokojování jejich potřeb |
Autor: | Kotyzová, Pavla |
URI: | http://hdl.handle.net/10563/14964 |
Datum: | 2011-04-30 |
Vydavatel: |
|
Počet stran: |
|
Dostupnost: | Pouze v rámci univerzity |
Abstrakt:
Segmenty, vyznačující se specifickými znaky, se stávají stále menšími, vznikají nové segmenty, mezi nimi segment singles. Životní styl singles, který je v zahraničí pozorován desítky let se stal také v České republice dynamicky rostoucím trendem. Má významný vliv i na spotřebitelské chování. Z dostupných zdrojů vyplývá, že segment není prozkoumán ani přesně definován. Ani podle zahraničních výzkumů není tento segment jednoznačně vymezen. Jeho významný ekonomický potenciál není využit. Přesto, že trend singles má vzestupnou tendenci, marketing na jeho existenci prakticky nereaguje. Cílem disertační práce je předložit současný stav zkoumané problematiky, zjistit, analyzovat a popsat spotřebitelské chování českých singles, jejich životní styl a jejich vztah ke značkám. S využitím získaných poznatků charakterizovat možnosti a doporučit zásady pro marketing a marketingovou komunikaci, platné pro tento segment. Dále porovnat singles s typologiemi zahraničními, vymezit segment a vytvořit vnitřní typologii na základě poznatků, získaných z dílčích průzkumných sond. Závěry disertační práce jsou formulovány nejen pro marketing management firem, ale také z hlediska možností zvýšení poptávky segmentu singles, a tím celkový dopad na ekonomický rozvoj.
Soubory | Velikost | Formát | Zobrazit |
---|---|---|---|
kotyzová_2011_dp.pdf | 1.546Mb | ||
kotyzová_2011_vp.doc | 37.5Kb | Microsoft Word |
Zobrazit/ |
kotyzová_2011_op.doc | 39.5Kb | Microsoft Word |
Zobrazit/ |