Využití statistických metod v marketingovém výzkumu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití statistických metod v marketingovém výzkumu

Show full item record

No preview available
Title: Využití statistických metod v marketingovém výzkumu
Author: Valigurová, Romana
Advisor: Klímek, Petr
Abstract: Tématem mé bakalářské práce je využití statistických metod v marketingovém výzkumu. Rozhodla jsem se provést marketingový výzkum na téma nová cateringová společnost ve Zlíně. Tento průzkum jsem provedla pomocí dotazníkového šetření, na které jsem aplikovala vybrané statistické metody. Teoretická část zahrnuje poznatky z odborné literatury, které se vztahují k marketingu a statistice. V praktické části jsem se zaměřila na samotný dotazník a jeho šetření. Výpočty statistických metod využité v marketingovém výsledku jsem nejdříve zpracovala sama a poté jsem provedla kontrolu se statistickým softwarem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14849
Date: 2011-05-20
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav statistiky a kvantitativních metod
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 22520


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
valigurová_2011_bp.pdfBlocked 3.899Mb PDF
valigurová_2011_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
valigurová_2011_op.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account