Využití statistických metod v marketingovém výzkumu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití statistických metod v marketingovém výzkumu |
Author: |
Valigurová, Romana
|
Advisor: |
Klímek, Petr
|
Abstract:
|
Tématem mé bakalářské práce je využití statistických metod v marketingovém výzkumu. Rozhodla jsem se provést marketingový výzkum na téma nová cateringová společnost ve Zlíně. Tento průzkum jsem provedla pomocí dotazníkového šetření, na které jsem aplikovala vybrané statistické metody. Teoretická část zahrnuje poznatky z odborné literatury, které se vztahují k marketingu a statistice. V praktické části jsem se zaměřila na samotný dotazník a jeho šetření. Výpočty statistických metod využité v marketingovém výsledku jsem nejdříve zpracovala sama a poté jsem provedla kontrolu se statistickým softwarem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14849
|
Date:
|
2011-05-20 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav statistiky a kvantitativních metod |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
A
22520
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account