Nové trendy v komunikaci s teenagery jako s perspektivní cílovou skupinou

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nové trendy v komunikaci s teenagery jako s perspektivní cílovou skupinou

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nové trendy v komunikaci s teenagery jako s perspektivní cílovou skupinou
Autor: Šottníková, Hana
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Cílem práce byla hloubková analýza teenagerů jako perspektivní spotřebitelské cílové skupiny, zjištění její internetové gramotnosti a navrhnout projekt tak, aby byl vhodně nastaven jak komunikačně, tak obsahově pro účely konceptu projektu a také implementoval poznatky teoretického i praktického zkoumání. Po vytvoření konceptu byla sestavená odborná skupina, která formou brainstormingu hodnotila účel, vliv a funkci konceptu. Zjištěné poznatky byly zhodnoceny a jejich závěry implementovány do inovace komunikace. Následně byl sestaven plán komunikační strategie konceptu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14826
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 22381


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šottníková_2011_dp.pdf 1.767Mb PDF Zobrazit/otevřít
šottníková_2011_vp.doc 124Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šottníková_2011_op.doc 133.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet