Analýza marketingového mixu hotelu XY
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu hotelu XY |
Autor: |
Valíčková, Hana
|
Vedoucí: |
Kubíčková, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na využití nástrojů marketingového mixu v oblasti služeb cestovního ruchu. V teoretické části jsem shrnula poznatky vztahující se k dané problema-tice a vysvětlila všechny pojmy související s tématem. V navazující praktické části jsem se zabývala podrobnou analýzou současného stavu využívaných nástrojů marketingového mixu rozšířeného pro oblast služeb cestovního ruchu. Část práce je také věnována SWOT analýze, segmentaci trhu a průzkumem spokojenosti zákazníků. Na základě zjištěných skutečností jsou v závěru práce navrženy možné úpravy nástrojů marketingového mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14823
|
Datum:
|
2011-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
21134
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet