Marketing a propagace ve zdravotnictví
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing a propagace ve zdravotnictví |
Autor: |
Herůfek, Pavel
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Obsahem diplomové práce je rešerše literatury pojednávající o marketingu a propagaci ve zdravotnictví a sociálním marketingu v souvislosti s komunikací transfuzních stanic. Druhá část práce je zaměřena na analýzu komunikace Krevního centra ve Fakultní nemocnici Ostrava. Na základě analýzy jsou identifikovány cílové skupiny a media zvolená pro ko-munikaci. V projektové části je navržena komunikační strategie pro zvolenou cílovou sku-pinu prostřednictvím komunikace na sociální síti Facebook. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14771
|
Datum:
|
2011-04-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18380
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet