Projekt zaměřený na zlepšení vnímání interní značky ve společnosti XY

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zaměřený na zlepšení vnímání interní značky ve společnosti XY

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zaměřený na zlepšení vnímání interní značky ve společnosti XY
Autor: Schönfeldová, Petra
Vedoucí: Bočincová, Zuzana
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá povědomím o značce Alfa ve společnosti XY a jejím vnímání zákazníky. Cílem této práce je zpracování projektu, který si klade za úkol zlepšení vnímání této značky a zvýšení jejího prodeje. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První, teoretická část, se zabývá teoretickými po-znatky týkající se brandingu a privátních značek. Druhá část, praktická, analyzuje součas-nou nabídku privátních značek ve firmě XY a především stav značky Alfa. V závěrečné části je zpracován projekt, ve kterém jsou navrženy změny, které povedou k zlepšení povědomí a vnímání značky Alfa zákazníky a tím i k lepšímu prodeji. Projektová část je podrobena časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14762
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 21939


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
schönfeldová_2011_dp.pdfZablokované 3.347Mb PDF
schönfeldová_2011_vp.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
schönfeldová_2011_op.pdf 1.180Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet