Projekt zaměřený na zlepšení vnímání interní značky ve společnosti XY
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zaměřený na zlepšení vnímání interní značky ve společnosti XY |
Autor: |
Schönfeldová, Petra
|
Vedoucí: |
Bočincová, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá povědomím o značce Alfa ve společnosti XY a jejím vnímání zákazníky. Cílem této práce je zpracování projektu, který si klade za úkol zlepšení vnímání této značky a zvýšení jejího prodeje. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První, teoretická část, se zabývá teoretickými po-znatky týkající se brandingu a privátních značek. Druhá část, praktická, analyzuje součas-nou nabídku privátních značek ve firmě XY a především stav značky Alfa. V závěrečné části je zpracován projekt, ve kterém jsou navrženy změny, které povedou k zlepšení povědomí a vnímání značky Alfa zákazníky a tím i k lepšímu prodeji. Projektová část je podrobena časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14762
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
21939
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet