Metody testování znalostí žáků středních škol ve výuce chemie
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Metody testování znalostí žáků středních škol ve výuce chemie |
Autor: |
Janega, Miroslav
|
Vedoucí: |
Opatrný, Pavel
|
Abstrakt:
|
Cílem práce je poskytnout metodický návod pro tvorbu testových úloh, využitelných při výuce chemie na středních odborných školách nechemického zaměření. Hlavním úkolem je zaměřit se na různá úskalí, která tvůrce testů z chemie mohou potkat. Z tohoto důvodu se v první části práce zabývám jistým objemem teorie, jejíž studium je výchozí podmínkou. Druhá, praktická část je aplikací již dříve popsaných a ověřených postupů do tvorby testo-vých úloh pro školní hodnocení výuky chemie. Jedná se o snahu vytvořit metodický návod pro učitele chemie, kteří chtějí tento způsob prověřování znalostí a dovedností svých žáků zavést v rámci svého učitelského stylu nebo jej tímto zdokonalit. Výstupem je ověřený test z chemie s prvky didaktického testu s návodem na skórování a s návodem ke stanovení klasifikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14749
|
Datum:
|
2011-05-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18965
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet