Problematika zařazování romských dětí do základních škol se speciálním výukovým plánem

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Problematika zařazování romských dětí do základních škol se speciálním výukovým plánem

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Problematika zařazování romských dětí do základních škol se speciálním výukovým plánem
Autor: Krutková, Eva
Vedoucí: Hladík, Jakub
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na problematiku zařazování romských dětí do škol se speci-álním výukovým plánem. Teoretická část je zaměřena na historii Romů, jejich původ, specifika romské kultury, vní-mání světa a času. Součást jejich historie také neodmyslitelně tvoří pohnutá válečná léta s vizí úplného vyhlazení tohoto národa a období normalizace s neustálými snahami o jejich asimilaci. Druhá polovina teoretické části je zaměřena na vývoj vzdělávacího systému v naší republice vztažmo k Romům a specifika výchovy v romské rodině, která mají následně vliv na vzdělávání jejich dětí. Hlavním cílem praktické části je hledání a analýza možných příčin zařazování romských dětí do základních škol se speciálním výukovým plánem. Zkoumaným souborem jsou rom-ské rodiny a základní škola se speciálním výukovým plánem což umožnilo komparaci zís-kaných dat ze dvou různých pohledů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14741
Datum: 2011-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 19346


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krutková_2011_dp.pdf 1.541Mb PDF Zobrazit/otevřít
krutková_2011_vp.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
krutková_2011_op.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet