Problematika zařazování romských dětí do základních škol se speciálním výukovým plánem
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Problematika zařazování romských dětí do základních škol se speciálním výukovým plánem |
Autor: |
Krutková, Eva
|
Vedoucí: |
Hladík, Jakub
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na problematiku zařazování romských dětí do škol se speci-álním výukovým plánem. Teoretická část je zaměřena na historii Romů, jejich původ, specifika romské kultury, vní-mání světa a času. Součást jejich historie také neodmyslitelně tvoří pohnutá válečná léta s vizí úplného vyhlazení tohoto národa a období normalizace s neustálými snahami o jejich asimilaci. Druhá polovina teoretické části je zaměřena na vývoj vzdělávacího systému v naší republice vztažmo k Romům a specifika výchovy v romské rodině, která mají následně vliv na vzdělávání jejich dětí. Hlavním cílem praktické části je hledání a analýza možných příčin zařazování romských dětí do základních škol se speciálním výukovým plánem. Zkoumaným souborem jsou rom-ské rodiny a základní škola se speciálním výukovým plánem což umožnilo komparaci zís-kaných dat ze dvou různých pohledů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14741
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
19346
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet