Marketing Communications of the Company Gastrotrs, Ltd.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing Communications of the Company Gastrotrs, Ltd.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing Communications of the Company Gastrotrs, Ltd.
Autor: Rybecká, Eva
Vedoucí: Svobodová, Dagmar
Abstrakt: Tato práce pojednává o problematice marketingových komunikací. V teoretické části je nejprve charakterizována marketingová komunikace jako celek a poté následuje popis jejích jednotlivých nástrojů. Poslední kapitola teoretické části je zaměřena na reklamní kampaň a fáze jejího vytváření. Praktická část nejprve popisuje společnost GastroTrs, s.r.o. s ohledem na její historii a současnost. Další kapitola vystihuje její marketingové komunikace. Konec praktické části je věnován SWOT analýze, která je vypracována a popsána. Na základě poznatků ze SWOT analýzy jsou navrhnuty doporučení na zlepšení marketingové situace firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14738
Datum: 2011-08-24
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 23225


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
rybecká_2011_bp.pdf 1.142Mb PDF Zobrazit/otevřít
rybecká_2011_vp.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
rybecká_2011_op.zip 15.80Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet