Marketing Communications of the Company Gastrotrs, Ltd.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing Communications of the Company Gastrotrs, Ltd. |
Autor: |
Rybecká, Eva
|
Vedoucí: |
Svobodová, Dagmar
|
Abstrakt:
|
Tato práce pojednává o problematice marketingových komunikací. V teoretické části je nejprve charakterizována marketingová komunikace jako celek a poté následuje popis jejích jednotlivých nástrojů. Poslední kapitola teoretické části je zaměřena na reklamní kampaň a fáze jejího vytváření. Praktická část nejprve popisuje společnost GastroTrs, s.r.o. s ohledem na její historii a současnost. Další kapitola vystihuje její marketingové komunikace. Konec praktické části je věnován SWOT analýze, která je vypracována a popsána. Na základě poznatků ze SWOT analýzy jsou navrhnuty doporučení na zlepšení marketingové situace firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14738
|
Datum:
|
2011-08-24 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
23225
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet